April 30, 2011

Urat dan sakit lutut sembuh selepas amalkan WSR

Makcik berumur 67 tahun. Di umur ini sekarang makcik cukup bertenaga dan cergas kerana sakit lutut, sakit urat dan sengal-sengal badan makcik sudah sembuh. Makcik sudah boleh solat berdiri dan makcik cukup bahagia sekarang kerana boleh bercuti bersama anak-anak dan cucu-cucu tanpa perlu risaukan masalah kesihatan lagi.
Sebelum ini makcik kerap sakit lutut, sakit urat dan sengal-sengal badan sehinggakan makcik terpaksa solat duduk kerana tak tahan berdiri lama-lama. Makcik juga kerap sakit kepala disebabkan tekanan darah rendah.
Sehinggalah makcik diperkenal oleh produk WSR ini oleh anak makcik dan makcik amalkan memakan WSR setiap malam. Makcik sudah merasai keajaiban WSR dan makcik telah kongsikan kepada anak menantu dan kawan-kawan makcik untuk memakannya.
Nasihat makcik jika pembaca sayangkan kesihatan ibu, hadiahkan WSR kepada ibu agar ibu sihat dan cergas untuk beribadah dan meluangkan masa bersama anak cucu mereka.
Testimoni dari : Makcik Aishah (019-5077223)

1 comment:

  1. untuk hilang sakit lutut dan sendi, parut, luka, kebas dan lenguh dengan berkesan sapu minyak DABUS Aromaterapi 3-5 kali sehari. sakit anda beransur hilang dalam masa 2-5 hari.

    ReplyDelete