April 30, 2011

WSR bagus untuk ibu bersalin dan ibu menyusu


Saya baru melahirkan anak kedua dan mengamalkan susuan badan kepada bayi perempuan saya. Saya amat gembira sekarang kerana susu badan saya cukup banyak untuk disusui dan bayi perempuan saya semakin ceria serta kulit dan wajahnya berseri-seri dari sehari ke sehari.
Sebelum saya amalkan WSR, bayi saya selalu menangis malam kekurangan susu dan wajah bayi saya agak kusam dan kulitnya agak kering. Saya sering keletihan kerana tidak cukup tidur malam dan risau kerana bayi perempuan saya tidak secerah kulitnya dibandingkan anak pertama saya.
Selepas amalkan memakan WSR setiap malam, susu badan saya sentiasa mencukupi untuk bayi saya menyusu dan bayi perempuan saya tidak menangis malam lagi. Wajah dan kulit bayi perempuan saya semakin hari semakin cerah. Saya pun semakin cergas bertenaga dan hubungan saya dengan suami semakin intim walaupun saya baru melahirkan anak kedua.
Saya seru supaya ibu-ibu baru bersalin dan ibu menyusu untuk amalkan memakan WSR bagi kesihatan dan kecergasan badan. WSR memang hebat.....

No comments:

Post a Comment