April 30, 2011

WSR Kecutkan Peranakan Warga Emas

Makcik seorang warga emas berusia 67 tahun. Sebelum mengamalkan WSR, makcik selalu sakit lutut dan sengal-sengal badan sehingga sukar untuk menunaikan sembahyang lima waktu.

Apa yang ajaib selepas makcik amalkan WSR ialah sakit lutut makcik sudah hilang dan yang paling makcik terkejut ialah WSR membuatkan peranakan makcik kecut. Makcik seorang tua dan makcik tahu bagaimana rasanya bila peranakan kecut. Badan akan segar dan cergas, sengal badan hilang dan lawas apabila buang air samada kecil atau besar.

Masalah yang dihadapi oleh kebanyakan wanita sekarang ialah kurangnya ambil berat tentang amalan berpantang selepas melahirkan. Sifat tidak ambil endah amalan berpantang akan memberi kesan kepada kesihatan apabila usia meningkatkan menjadi warga emas.

WSR merupakan penawar bagi wanita yang kurang ambil berat amalan berpantang semasa muda dahulu. Makcik yang sudah berusia pun merasakan peranakan makcik kecut apabila makan WSR dan merasakan keistimewaannya. Makcik sudah berkongsi dengan ramai sahabat seusia makcik untuk amalkan WSR.

"Anda bila lagi..... Jom WSR..."

Mak Lang Aishah 019-5077223 / 019-4206006

No comments:

Post a Comment