December 20, 2009

ANTARA PRODUK CLEOPATRA

MULTI CLEANSER –(untuk resdung)

Semenanjung:RM20.00 | Sabah/Sarawak:RM22.00(60ml)

Semenanjung:RM45.00 | Sabah/Sarawak:RM50.00 (193ml)

Mengandungi ramuan yang bermutu tinggi seperti :~

  • Susu kambing
  • Tea Tree
  • Jojoba
  • Vitamin E
  • Habbatus Sauda
  • Minyak Aromaterapi
  • Gamat asli

Bertindak sebagai:

1. Pembersih muka untuk kulit berjerawat, resdung dan sensitif.

2. Sabun mandi untuk kulit badan yang bermasalah terutamanya bagi mereka yang mengalami masalah jerawat di belakang badan.

3. Syampu rambut untuk kelemumur dan kudis di kepala.

ASTRINGENT GREEN (Normal to acne skin)

Semenanjung: RM18.00 | Sabah/Sarawak: RM20.00 (60ml)

Semenanjung: RM35.00 | Sabah/Sarawak: RM39.00 (193ml)

Mengandungi ekstrak semulajadi Aloe Vera + Alum. Bertindak sebagai penyegar anti bakteria yang berkesan. Membantu melegakan jerawat, “blackheads”, “whiteheads” dan menghaluskan kulit yang kasar. Sesuai untuk kulit jerawat dan bermasalah resdung.

WHITENING 2

Semenanjung: RM48 | Sabah/Sarawak: RM50

Krim ini boleh membuang sel-sel mati pada permukaan kulit secara perlahan-lahan. Sesuai untuk kulit bermasalah resdung.

Cara guna: Digunakan pada waktu malam sahaja selepas menggunakan toner

UV NATURAL WHITE

Semenanjung: RM52 | Sabah/Sarawak: RM58 (15 gm)

Sesuai untuk semua jenis dan warna kulit. Bertekstur halus serta mudah disapu. Mengandungi SPF15. Membuatkan kulit nampak lembut serta natural.


KAPSUL LEGA 1 & 2 ( 30 biji )

Semenanjung: RM38 (lega 1) RM45 (lega 2) | Sabah/Sarawak: RM42 (lega 1)

Lega 1 - Mengandungi 100% herba asli bermutu tinggi dengan kapsul halal dirumus tradisional untuk resdung, selsema, lelah, bersin, mengeluarkan kahak, sakit kepala, migrain, membuang toksin dalam badan, jerawat dan penyakit gatal-gatal.

Cara guna: Jadikan amalan harian, 2 biji kapsul 1 hari. Dilarang mengambil kapsul ini ketika hamil dan minum banyak air untuk mengeluarkan toksin dr dalam badan.

Lega 2 - Mengandungi 100% Royal Jelly dan diperkaya dengan nutrien-nutrien penting vitamin A, B, C, D, E, K dan 22 amino acids. Dapat membantu memulihkan sel-sel kulit serta jerawat resdung berulang, mengurangkan sedimen kulit, mencegah bebanan tisu elastik fibro. Membantut dan melambatkan proses penuaan kulit serta mengimbangi kitaran hormon.

Cara guna: 2 kapsul selepas makan. Dinasihatkan untuk kegunaan yang berpanjangan.

MULTI POWDER (High Fiber) (400gm)

Semenanjung : RM68.00 | Sabah/Sarawak : RM75.00

MULTI POWDER merupakan makanan berfungsi 100% semulajadi mengandungi pelbagai nutrien dan vitamin yang berasal dari Australia. Ia tidak mengandungi pewarna, perasa tiruan dan juga pengawet.

Diperbuat dari selaput gandum,selaput oat dan selaput beras perang. Membantu membersihkan usus (kolon) dan mengeluarkan toksin dari badan. Ia juga boleh memperbaiki, memulih dan meningkatkan kesihatan di samping membantu menurunkan berat badan.

Selain diminum begitu sahaja, anda boeh mencampurkannya dengan minuman lain untuk menyedapkan lagi rasanya. Selepas minum Multi Powder, anda perlu minum segelas air suam. Digalakkan minum air suam lebih daripada 8 gelas sehari diikuti dengan memakan buah-buahan dan sayur-sayuran.

Ia juga sangat baik untuk mereka yang menghidapi penyakit kencing manis, darah tinggi dan mereka yang mempunyai kolestrol tinggi kerana ia dapat menyerap gula, minyak dan kolestrol di dalam makanan dan juga di dalam badan.

4 comments:

  1. assalamualaikum

    saya dapati gambar produk cleopatra di blog puan , merupakan gambar2 yang diambil dari blog saya..Gambar 2 produk tersebut merupakan milik kami dan diambil di syarikat kami. Saya mohon jasa baik puan untuk tarik keluar gambar-gambar produk tersebut dari blog puan..sila gunakan gambar sendiri..terima kasih

    ReplyDelete
  2. mudah btl kerja puan,tabik diatas usha puan menciplak gambar dari blok saya tanpa izin. Ushalah sendiri agar apa yg kita dpt diredai allah dan rezeki yg kita nikmati tidak trcemar. Paling x pun minta izin saya .

    ReplyDelete
  3. salam. kalau produk untuk resdung ade x?

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..nk beli produk cleopatra cosmetics ade x

    ReplyDelete